Dowiedz się, w jaki sposób Gillette niesie pomoc w związku z COVID-19.Dowiedz się więcej
 

Uwolnienie potencjału społeczeństwa

Uwolnienie potencjału społeczeństwa

Gillette inspiruje mężczyzn w każdym wieku i na każdym etapie życia do tego, by stali się najlepszymi wersjami samych siebie. Nasza wizja polega na tym, aby zapewniać niezwykłe doznania podczas pielęgnacji, jednocześnie czyniąc świat lepszym miejscem dla każdego pokolenia. Jako marka działająca w obszarze pielęgnacji od ponad stu lat wiemy, jak ważne jest pozostawienie trwałego dziedzictwa. Właśnie dlatego programy społeczne i środowiskowe stanowią integralną część wszystkich naszych działań. Chcemy, aby nasze marki wywierały pozytywny wpływ zarówno dziś, jutro, jak i w dalekiej przyszłości.

W tym trudnym okresie Gillette staje na wysokości zadania, chroniąc zdrowie i dobre samopoczucie naszych pracowników, służąc klientom na całym świecie, którzy liczą na nasze marki oraz wspierając aktywistów, organizacje humanitarne i społeczności, które znajdują się na pierwszej linii walki z pandemią.

Nie wiemy, jak długo potrwa ten kryzys, ale wiemy, że poświęcenie i wytrwałość odważnych pracowników służby zdrowia oraz personelu pierwszego kontaktu pozwolą go przezwyciężyć. Nie ustajemy w naszych działaniach na rzecz dalszego wspierania i służenia zarówno im, jak i naszym klientom oraz społecznościom w każdy możliwy sposób. Dowiedz się więcej na temat odpowiedzi Gillette na pandemię COVID-19.

Dowiedz się więcej o reakcji P&G Corporate na COVID-19.

Darzymy uczuciem społeczności na całym świecie, w których żyjemy i pracujemy, a od dziesięcioleci wspieramy je poprzez organizacje non-profit, które wywierają ogromny wpływ na jakość życia osób pozbawionych dostępu do wielu udogodnień. Niektóre z tych programów uwzględniają prezentowanie młodym ludziom silnych pozytywnych wzorców, inne pomagają zapewniać schronienie bezdomnym oraz opiekę osobom starszym.

Z satysfakcją wspieramy również ruch „Movember”, aby zwiększać świadomość kwestii społecznych i zdrowotnych dotyczących mężczyzn.

Najlepsza wersja mężczyzny

Od samego początku Gillette stara się pomagać mężczyznom wyglądać, czuć się i działać jak najlepiej.

To zaangażowanie wyraża się w realizacji celu marki zawartego w motto, które inspiruje nas we wszystkich naszych działaniach: „Pielęgnacja dla kolejnego pokolenia mężczyzn”. W odniesieniu do kolejnego pokolenia mężczyzn oznacza to zmniejszenie naszego wpływu na środowisko oraz wspieranie ludzi i programów sprawiających, że świat staje się lepszym miejscem.

Darowizny

W ciągu ostatnich 15 lat przekazaliśmy na te ważne obszary ponad 50 milionów dolarów.

Najlepsza wersja mężczyzny

W 2019 roku zainicjowaliśmy kampanię „Best Men Can Be” („Najlepsza wersja mężczyzny”), aby inspirować, uczyć i pomagać mężczyznom w każdym wieku osiągać optymalne wyniki i stawać się wzorem dla nowego pokolenia.

Podejmowanie znaczących działań

Zobowiązujemy się do przekazania ponad miliona dolarów amerykańskich w ciągu kolejnych trzech lat na rzecz silnych partnerów z sektora non-profit w Stanach Zjednoczonych, aby współpracować z nimi we wspieraniu optymalnego rozwoju następnego pokolenia.

Na całym świecie

WIELKA BRYTANIA

Charakter zrodzony z doświadczenia

W Wielkiej Brytanii marka Gillette uruchomiła kampanię „Made of what matters” („Charakter zrodzony z doświadczenia”), która ma za zadanie zainspirować kolejne pokolenie mężczyzn poprzez zwrócenie uwagi na istnienie kodeksu honorowego, który jest obecny zarówno w piłce nożnej, jak i generalnie w życiu, określającego ważne cechy, które mężczyźni mogą okazywać zarówno na boisku, jak i poza nim, prezentując się z najlepszej strony. Kampania przedstawia krótki film podkreślający wartości, które motywują globalnego ambasadora Raheema Sterlinga zarówno na boisku, jak i poza nim oraz sprawiają, że zapewnia inspirację i stanowi wzór do naśladowania dla wszystkich. To stałe zaangażowanie obejmuje również partnerstwo z charytatywną fundacją na rzecz kształcenia młodzieży „Football Beyond Borders” („Piłka nożna ponad granicami”, FBB), które ma na celu inspirowanie coraz większej rzeszy młodych osób poprzez zapewnianie sposobności oraz wsparcia, których potrzebują, aby rozwijać swój potencjał.

HISZPANIA

Bycie sobą wymaga odwagi

W Hiszpanii uruchomiliśmy kampanię „Hay Que Ser Muy Hombre” („Trzeba być prawdziwym mężczyzną”), która odnosi się do słynnego hiszpańskiego powiedzenia, według którego bycie sobą wymaga odwagi. Kampania będzie obejmowała materiały edukacyjne, które pozwolą nauczycielom szkół średnich i uniwersytetów prowadzić rozmowy z nastolatkami na temat męskości. Program dotrze do przeszło 300 szkół i ponad 20 000 nastolatków.

ROSJA

Najlepszy facet to Ty

W Rosji zainicjowaliśmy kampanię „The Best Man is You” („Najlepszy facet to Ty”), która opiera się na założeniu, że każdy mężczyzna może być bohaterem w swoich codziennych czynnościach. Inicjatywa obejmowała promocję darowizn „Be the Hero of a New Generation” („Stań się bohaterem nowego pokolenia”), w ramach której jeden rubel od zakupu dowolnego produktu Gillette został przekazany na rzecz SOS Wioski Dziecięce, organizacji oferującej lokalne wsparcie dla zagrożonych dzieci i ich rodzin. W rezultacie oddział Gillette Rosja przekazał temu stowarzyszeniu datki, które pozwoliły sfinansować warsztaty sportowe oraz budowę i renowację boisk sportowych w różnych lokalizacjach Wiosek Dziecięcych w Rosji.

INDIE

Zmiana w podejściu do stereotypów płciowych

#BarberShopGirls #ShavingStereotypes to stworzony przez nas film, który opowiada o dwóch dziewczynkach, znanych jako Barbershop Girls of India (Męskie Fryzjerki z Indii), inspirujących kolejne pokolenie mężczyzn poprzez przewartościowanie stereotypów związanych z płcią. Rozszerzamy także program „Safalta Apni Mutthi MeinGuard”, który został wprowadzony ponad trzy lata temu, aby dotrzeć do 5000 uczelni w celu zaoferowania praktycznych szkoleń z pisania życiorysów, umiejętności przydatnych podczas rozmów o pracę, jak i udzielania porad na temat odnoszenia sukcesu zawodowego.

REPUBLIKA POŁUDNIOWEJ AFRYKI

W Republice Południowej Afryki dwoje na troje dzieci jest wychowywanych bez ojca, więc wielu chłopców nie ma taty, do którego mogłoby zwrócić się o poradę. To często kobiety – matki, babcie, ciotki i siostry – podejmują się pełnienia wielu ról. Świętując Narodowy Dzień Kobiet w Republice Południowej Afryki, marka Gillette złożyła hołd kobietom wychowującym kolejne pokolenie południowoafrykańskich mężczyzn poprzez film, który opowiada historię Gogo (babci) Nozizwe i jej wnuka Akhona. Oddział Gillette RPA współpracuje także z The Character Company, organizacją non-profit, której programy mentorskie pomagają młodym chłopcom stać się jak najlepszymi mężczyznami.

KANADA

Pierwsze golenie

W Kanadzie zaprezentowaliśmy „First Shave” („Pierwsze golenie”), krótki film dostępny wyłącznie online, opisujący pierwsze związane z goleniem doświadczenia transseksualnego mężczyzny wspieranego przez ojca. Prezentacja reklamy została zsynchronizowana z festiwalem filmowym Inside Out, którego marka Gillette była sponsorem, a jej materiał wideo został pokazany przed projekcją jednego z filmów.

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ ŚRODOWISKA

Ochrona naszej
planety