

Uwolnienie Potencjału Społeczeństwa

Na Całym Świecie
WIELKA BRYTANIA
Charakter zrodzony z doświadczenia
W Wielkiej Brytanii marka Gillette uruchomiła kampanię „Made of what matters” („Charakter zrodzony z doświadczenia”), która ma za zadanie zainspirować kolejne pokolenie mężczyzn poprzez zwrócenie uwagi na istnienie kodeksu honorowego, który jest obecny zarówno w piłce nożnej, jak i generalnie w życiu, określającego ważne cechy, które mężczyźni mogą okazywać zarówno na boisku, jak i poza nim, prezentując się z najlepszej strony. Kampania przedstawia krótki film podkreślający wartości, które motywują globalnego ambasadora Raheema Sterlinga zarówno na boisku, jak i poza nim oraz sprawiają, że zapewnia inspirację i stanowi wzór do naśladowania dla wszystkich. To stałe zaangażowanie obejmuje również partnerstwo z charytatywną fundacją na rzecz kształcenia młodzieży „Football Beyond Borders” („Piłka nożna ponad granicami”, FBB), które ma na celu inspirowanie coraz większej rzeszy młodych osób poprzez zapewnianie sposobności oraz wsparcia, których potrzebują, aby rozwijać swój potencjał.
HISZPANIA
Bycie sobą wymaga odwagi
W Hiszpanii uruchomiliśmy kampanię „Hay Que Ser Muy Hombre” („Trzeba być prawdziwym mężczyzną”), która odnosi się do słynnego hiszpańskiego powiedzenia, według którego bycie sobą wymaga odwagi. Kampania będzie obejmowała materiały edukacyjne, które pozwolą nauczycielom szkół średnich i uniwersytetów prowadzić rozmowy z nastolatkami na temat męskości. Program dotrze do przeszło 300 szkół i ponad 20 000 nastolatków.
ROSJA
Najlepszy facet to Ty
W Rosji zainicjowaliśmy kampanię „The Best Man is You” („Najlepszy facet to Ty”), która opiera się na założeniu, że każdy mężczyzna może być bohaterem w swoich codziennych czynnościach. Inicjatywa obejmowała promocję darowizn „Be the Hero of a New Generation” („Stań się bohaterem nowego pokolenia”), w ramach której jeden rubel od zakupu dowolnego produktu Gillette został przekazany na rzecz SOS Wioski Dziecięce, organizacji oferującej lokalne wsparcie dla zagrożonych dzieci i ich rodzin. W rezultacie oddział Gillette Rosja przekazał temu stowarzyszeniu datki, które pozwoliły sfinansować warsztaty sportowe oraz budowę i renowację boisk sportowych w różnych lokalizacjach Wiosek Dziecięcych w Rosji.
INDIE
Zmiana w podejściu do stereotypów płciowych
#BarberShopGirls #ShavingStereotypes to stworzony przez nas film, który opowiada o dwóch dziewczynkach, znanych jako Barbershop Girls of India (Męskie Fryzjerki z Indii), inspirujących kolejne pokolenie mężczyzn poprzez przewartościowanie stereotypów związanych z płcią. Rozszerzamy także program „Safalta Apni Mutthi MeinGuard”, który został wprowadzony ponad trzy lata temu, aby dotrzeć do 5000 uczelni w celu zaoferowania praktycznych szkoleń z pisania życiorysów, umiejętności przydatnych podczas rozmów o pracę, jak i udzielania porad na temat odnoszenia sukcesu zawodowego.
REPUBLIKA POŁUDNIOWEJ AFRYKI
W Republice Południowej Afryki dwoje na troje dzieci jest wychowywanych bez ojca, więc wielu chłopców nie ma taty, do którego mogłoby zwrócić się o poradę. To często kobiety – matki, babcie, ciotki i siostry – podejmują się pełnienia wielu ról. Świętując Narodowy Dzień Kobiet w Republice Południowej Afryki, marka Gillette złożyła hołd kobietom wychowującym kolejne pokolenie południowoafrykańskich mężczyzn poprzez film, który opowiada historię Gogo (babci) Nozizwe i jej wnuka Akhona. Oddział Gillette RPA współpracuje także z The Character Company, organizacją non-profit, której programy mentorskie pomagają młodym chłopcom stać się jak najlepszymi mężczyznami.
KANADA
Pierwsze golenie
W Kanadzie zaprezentowaliśmy „First Shave” („Pierwsze golenie”), krótki film dostępny wyłącznie online, opisujący pierwsze związane z goleniem doświadczenia transseksualnego mężczyzny wspieranego przez ojca. Prezentacja reklamy została zsynchronizowana z festiwalem filmowym Inside Out, którego marka Gillette była sponsorem, a jej materiał wideo został pokazany przed projekcją jednego z filmów.