Uwolnienie potencjału społeczeństwa

Uwolnienie Potencjału Społeczeństwa

Gillette inspiruje mężczyzn w każdym wieku i na każdym etapie życia do tego, by stali się najlepszymi wersjami samych siebie. Nasza wizja polega na tym, aby zapewniać niezwykłe doznania podczas pielęgnacji, jednocześnie czyniąc świat lepszym miejscem dla każdego pokolenia. Jako marka działająca w obszarze pielęgnacji od ponad stu lat wiemy, jak ważne jest pozostawienie trwałego dziedzictwa. Właśnie dlatego programy społeczne i środowiskowe stanowią integralną część wszystkich naszych działań. Chcemy, aby nasze marki wywierały pozytywny wpływ zarówno dziś, jutro, jak i w dalekiej przyszłości.

W tym trudnym okresie Gillette staje na wysokości zadania, chroniąc zdrowie i dobre samopoczucie naszych pracowników, służąc klientom na całym świecie, którzy liczą na nasze marki oraz wspierając aktywistów, organizacje humanitarne i społeczności, które znajdują się na pierwszej linii walki z pandemią.

Nie wiemy, jak długo potrwa ten kryzys, ale wiemy, że poświęcenie i wytrwałość odważnych pracowników służby zdrowia oraz personelu pierwszego kontaktu pozwolą go przezwyciężyć. Nie ustajemy w naszych działaniach na rzecz dalszego wspierania i służenia zarówno im, jak i naszym klientom oraz społecznościom w każdy możliwy sposób. Dowiedz się więcej na temat odpowiedzi Gillette na pandemię COVID-19.

Dowiedz się więcej o reakcji P&G Corporate na COVID-19.

Darzymy uczuciem społeczności na całym świecie, w których żyjemy i pracujemy, a od dziesięcioleci wspieramy je poprzez organizacje non-profit, które wywierają ogromny wpływ na jakość życia osób pozbawionych dostępu do wielu udogodnień. Niektóre z tych programów uwzględniają prezentowanie młodym ludziom silnych pozytywnych wzorców, inne pomagają zapewniać schronienie bezdomnym oraz opiekę osobom starszym.

Z satysfakcją wspieramy również ruch „Movember”, aby zwiększać świadomość kwestii społecznych i zdrowotnych dotyczących mężczyzn.

The Best a Man Can Be@2x

Najlepsza wersja mężczyzny

Od samego początku Gillette stara się pomagać mężczyznom wyglądać, czuć się i działać jak najlepiej.

To zaangażowanie wyraża się w realizacji celu marki zawartego w motto, które inspiruje nas we wszystkich naszych działaniach: „Pielęgnacja dla kolejnego pokolenia mężczyzn”. W odniesieniu do kolejnego pokolenia mężczyzn oznacza to zmniejszenie naszego wpływu na środowisko oraz wspieranie ludzi i programów sprawiających, że świat staje się lepszym miejscem.

Darowizny

W ciągu ostatnich 15 lat przekazaliśmy na te ważne obszary ponad 50 milionów dolarów.

Najlepsza wersja mężczyzny

W 2019 roku zainicjowaliśmy kampanię „Best Men Can Be” („Najlepsza wersja mężczyzny”), aby inspirować, uczyć i pomagać mężczyznom w każdym wieku osiągać optymalne wyniki i stawać się wzorem dla nowego pokolenia.

Podejmowanie znaczących działań

Zobowiązujemy się do przekazania ponad miliona dolarów amerykańskich w ciągu kolejnych trzech lat na rzecz silnych partnerów z sektora non-profit w Stanach Zjednoczonych, aby współpracować z nimi we wspieraniu optymalnego rozwoju następnego pokolenia.

Na Całym Świecie

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ ŚRODOWISKA

Ochrona Naszej Planety

Dowiedz Więcej